حتما شما هم دوست دارید کنسول‌های قدیمی دستی را بار دیگر در دست خود بگیرید. در نمایشگاه E3 امسال دستگاهی عرضه شده است که می‌تواند گوشی خود را تبدیل به یکی از این کنسول‌ها کند.


 این هفته در وب سایت Neowin که اغلب اخبار به ویندوز را منتشر می‌کند، خبر بسیار جالبی در مورد نمایشگاه E3 امسال منتشر شد. Hyperkin’s Smart Boy با طراحی به روز شده خود توجه همه را به خود جلب نکرد، این دستگاه یک وسیله سرگرمی کاملا کاربردی است که احتمالا تاریخ عرضه رسمی آن ماه سپتامبر خواهد بود.

این وسیله برای بازی کردن بازی‌های نوستالژی قدیمی بر روی گوشی‌های هوشمند بدون نیاز به استفاده از صفحه لمسی گوشی طراحی شده است. Smart Boy دارای طراحی دکمه‌ای است و رنگ‌های به کار گرفته شده در آن یادآور کنسول بازی قدیمی شرکت نینتندو یعنی Game Boy است. این وسیله حتی از کارتریج‌های (فیلم)‌ قدیمی Game Boy نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان کارتیج‌ها را در شکاف پشت این وسیله قرار داد.  دستگاه Smart Boy سخت افزار کنسول قدیمی Game Boy را شبیه سازی کرده است و از گوشی تنها به عنوان نمایشگر استفاده کنند.


tbpexcnieqkje99jufvu


این دستگاه برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS طراحی شده است اما در نمایشگاه E3 استفاده از این دستگاه تنها بر روی گوشی‌های اندرویدی در معرض نمایشگاه قرار  گرفت. این موضوع زیاد تعجب برانگیز نیست زیرا در حال حاضر بازی‌های شبیه سازی شده زیادی از کنسول Game Boy در گوگل پلی استور موجود است، در حالی که افرادی که از گوشی‌ها و آیپدهای IOS استفاده می‌کنند، باید موانع زیادی را برای نصب بازی‌های این کنسول بر روی گوشی‌های خود پشت سر بگذارند و این دلیل خوبی است که کاربران گوشی‌های آیفون به سمت گوشی‌های اندرویدی کوچ کنند.


ویرایش:Hero