در حال حاضر چندین سال  است که بعضی از گوشی های اندروید دارای طراحی مدولار عرضه می شود و حالا شرکت موفی در حال کار بر روی ایده اضافه کردن قابلیت مدولار به آیفون با استفاده از Force Case است.


 موفی Mophie قرار است با تولید قاب جدیدی به نام Hold Force این ویژگی را به آخرین خط تولید آیفون اضافه کند. هولد فورس که قرار است بر روی آیفون های ۷ و ۷ پلاس به کار گرفته شود، اساسا قرار است به کاربران اجازه دهد که پشت قاب را بیرون بکشند که این کار بستگی به کاری که می خواهند انجام دهند دارد.

مانند Moto Z در طراحی مربوط به آیفون هم قرار است از آهنربا استفاده شود که به اجزای جدا شونده اجاه می دهد که بتوانند در قسمت پشت گوشی به سرعت و سادگی نصب شده و جدا شوند. این قاب که قرار است در ۹ رنگ مختلف ارائه شود، در حال حاضر دارای سه مدول مجزا است.

اولین این مدول ها که “والت” (Wallet) نام دارد، همان طور که از نامش پیداست، شامل دو بخش برای کارت های اعتباری است. “فولیو” (Folio) که دومین مدول است، حالت کشویی دارد که باز می شود و جای کارت اضافه محسوب می شود و موقع بسته شدن همه کارت ها را در بخش کوچک مخصوص به خود جا می دهد.

اما احتمالا جالب ترین مدول مربوط به Powerstation Plus Mini است که شامل یک پک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می شود و امکان باتری را تا ۱۲ ساعت بیشتر فراهم می کند. همچنین این مدول دارای یک اتصال قابل تغییر است به طوری که به کاربر اجازه می دهد تا دو حالت لایتنینگ و micro-USB را به هم تبدیل کند. پس اگر می خواهید یک دستگاه اندروید  دارید که دارای میکرو USB است، می توانید هنوز از همان مدول برای شارژ گوشی تان استفاده کنید.

اما جای یک چیز خالی است و آن جک هدفون است. موفی می گوید که در حال کار بر روی قاب های دیگری است که جک هدفون را به آیفون ۷ اضافه کند. اما این قاب ها هنوز به بازار نیامده است.

در نهایت این که قاب جدید موفی با قیمت ۴۰ دلار در بازار مبدا عرضه می شود و اگر می خواهید قسمت های والت و فولیو را هم بخرید، برای هر کدام باید ۲۰ دلار بیشتر بپردازید. قیمت Powerstation Plus Mini کمی بالاتر بوده و ۶۰ دلار تعریف شده است. اما اگر این قسمت ها را با خود قاب بخرید، قیمت والت و فولیو هر کدام ۱۰ دلار می شود و قیمت Powerstation Plus Mini  ۴۰ دلار خواهد بود.


ویرایش: Hero

منبع: کلیک