در صورتی که صاحب یکی از گوشی‌های ۶، ۶ اس، ۶ پلاس و یا ۶ اس پلاس هستید، لازم نیست منتظر بمانید زیرا به لطف قاب Mophie شما هم می‌توانید گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنید.

 این محصول ارائه شده توسط شرکت mophie که تحت عنوان Juice Pack Wireless به بازار عرضه شده است، یک  قاب بی سیم است که امکان شارژ گوشی‌های قدیمی‌تر را به صورت بی سیم فراهم می‌کند.

این جعبه که اندازه آن با Juice Pack استاندارد (باریک‌ترین جعبه mophie که تا کنون ارائه شده است) یکسان است، ۵۰ درصد عمر باتری را افزایش داده است و از قابلیت شارژ بی سیم نیز برخوردار است. قیمت نسخه قابل استفاده برای آیفون‌های ۶ و ۶ اس، ۱۰۰ دلار است که پایه شارژر نیز به همراه آن در بسته محصول موجود است. جعبه قابل استفاده برای آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس، ۱۲۹ دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که هیچ وسیله دیگری همراه با قاب‌های  بی سیم شارژ عرضه نمی‌شود. mophie همچنین یک پایه نگه دارنده برای استفاده روی میز و یک پایه نگه دارنده که قابل نصب بر روی کولر خودرو است، نبز برای فروش در اختیار مشتریان  قرار داده شده است. این پدها برای محکم نگه داشتن گوشی از یک قطعه آهنربا استفاده می‌کنند و گوشی را می‌توان به صورت افقی و عمودی بر روی آن قرار داد. این پدها فقط در داخل خودرو قابل استفاده هستند. با استفاده از این پد می‌توانید گوشی‌های خود را در حالی که در   قاب‌های روی پایه نگه دارنده محکم در جای خود قرار گرفته‌اند، با یک اشاره انگشت روی آن‌ها، شارژ کنید.

قیمت پایه نگه دارنده قابل استفاده بر روی میز و پایه نگه داری قابل استفاده در خودرو، ۵٫۹۹ دلار است. قاب‌های بی سیم شرکت Mophie قابل استفاده برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ، نیز می‌توانند بر روی پایه ‌های نگه دارنده قرار داده شوند.

فناوری شارژ بی سیم مدت زمان زیادی است که مورد استفاده مردم قرار گرفته است.  گوشی همراه Palm Pre نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند. در سال گذشته رستوران‌های زنجیره‌ای مانند مک دولاند و استارباکس، نیز امکان استفاده از این فناوری را در اختیار مشتریان خود قرار دادند و گوشی‌هایی مانند سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، نیز  از این فناوری پشتیبانی می‌کنند.

این قاب‌ها از استاندارد شارژ بی سیم QI و PMA که یک استاندارد انتقال بی سیم نیرو است، نیز پشتیبانی می‌کند. بنابر این در پدهای شارژ کننده Powement و QI، نیز می‌توان از این قاب‌ها استفاده کرد. پدهای Mophie خودشان به پایه‌های QI متصل می‌شوند.

مسئولان Mophie اذعان کردند که گاهی اوقات مشتریان تقاضای خرید این پدهای شارژ کننده را دارند، اما انتظار برای مهیا شدن شرایط بازار امری لازم و ضروری است و هم اکنون شرایط برای عرضه این محصول مهیا شده است.


ویرایش:Hero

منبع: mashable